HOE UW MENING ONS SCHERP HOUDT

UW MENING TELT!

Bij Zien & Gezien Worden houden we ervan om helder naar elkaar te zijn in verwachtingen tussen u als klant en ons als gespecialiseerde optiek. Die verwachtingen kunnen soms zonder dat je het direct in de gaten hebt uit elkaar lopen.

Onze aanpak is dat we achteraf altijd vragen wat u van ons vindt. Dat doen we na ongeveer twee weken na aanschaf van uw bril met een speciale web-link (typeform.com) die u via e-mail van ons ontvangt. Deze beoordeling wordt in een 4-sterren systeem uitgedrukt. Bekijk hier de actuele stand van resultaten.

Daarnaast bieden we u nog een tweetal mogelijkheden om een review te geven.
Ten eerste op Facebook, onze totaal-score kunt u in deze website terugvinden. Ten tweede op Google, de totaal-score kunt u uitlezen op de Google zoekresultatenpagina.

Met de resultaten van deze beoordelingen wordt ons team regelmatig uitgedaagd om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Dat mag u ook van ons verwachten want wij willen u graag de hoogste kwaliteit bril en dienstverlening blijven leveren!

Echt meedenken en ook nadien een goed advies (en niet voor eigen winst gaan).
Mooie aparte monturen en ern fijne correcte behandeling: pluimpje!
zeer professionele hulp....vakkennis...altijd OOG voor de klant!
goeie service en altijd mooie bijzondere collectie brillen/ zonnebrillen.
Echte aanrader om je vrijblijvend te laten adviseren door een man met vakkennis: Arno Bouwmeester en zijn team!
goede adviezen . vakkundig .niet opdringerig.uiteenlopende keuze in brillen. goede service en lekkere koffie.
Uitmuntende en vriendelijke service!
Loop hier al jaren en zeer tevreden! Persoonlijke aandacht, kijken altijd wat er mogelijk is en als er iets niet lukt maakt het niet uit. Dan proberen we wat anders. Zeer geduldige mensen en vol met kennis!
Goede service, klantgericht
Fijne opticien, staat altijd voor je klaar met deskundig advies. Service staat hoog in het vaandel.
Goede service , vriendelijk geholpen en super tevreden 👌🏻
Goede service en vriendelijk personeel! Erg tevreden!
Zeer professionele en klantvriendelijke zaak met uitstekende service; Op advies kreeg ik drie oogmetingen op verschillende tijdstippen in verband met diabetes en kon ook brilmonturen mee naar huis nemen om zo het thuisfront mee te laten kijken. Echt een aanrader!
fijne gezellige sfeer. zeer klantvriendelijk en goede service. een aanrader voor een mooie leuke brillencollectie.
fantastisch geholpen! jarenlang is niet gezien wat mijn probleem was. Nu wel! geweldig!! Enorm de tijd voor mij genomen en uiteindelijk met een super resultaat en fantastisch leuk montuur de deur uit gelopen.
goede leuke service ,deskundig advies van kundig personeel
Heel belangrijk voor mijn geen eenheids worst wat exclusievere brillen. maar in alle prijsklasses
Al 30 jaar klant, dat zegt genoeg.
Al een aantal jaar kom ik (met het hele gezin) bij Zien en Gezien Worden, voor zowel brillen als contactlenzen. De service is er super, ik word altijd erg goed geholpen. Als ik een keer een probleem heb, kan ik meteen langskomen. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk! Het is een plezier om in de winkel te komen. Ik kan Zien en Gezien worden dan ook iedereen van harte aanbevelen!
Altijd bereid om mee te zoeken naar een mooie bril, vriendelijke mensen!
Al weer zo'n 3 jaar geleden viel mij tijdens het autorijden op dat ik de bochten zo nu en dan dubbel zag. Niet ongevaarlijk. Met bezoeken aan oogheelkundigen en personeel van een bekende opticien-keten werd ik niet veel wijzer. Op aanraden van mijn fysio-therapeute werd een bezoek gebracht aan '''Zien en Gezien worden'', een zelfstandige opticien aan de Broederenstraat in Deventer. Een moderne zaak waar met klantvriendelijke,professionele medewerkers, ondersteund door de modernste apparatuur gewerkt wordt. Al snel kwam men tot de conclusie dat de inzet van een optometrist gewenst was. Deze specialist stelde de juiste diagnose en na twee bezoeken verliet ik als zeer tevreden klant, de zaak met een eigentijds brilmontuur voorzien van aangepast geslepen Rodenstock glazen. Deze ervaring maakte mij tot een vaste klant van ''Zien en Gezien worden''.
Wim de Boer, Diepenveen.
Wij (mijn man en ik) zijn al heel lang klant bij Zien en Gezien worden, zelfs al vanaf hun vorige adres. Tot op heden zijn wij altijd mer dan tevreden over de service, informatie en deskundigheid. Zeer ervaren en professionele heren die de tijd nemen om alles goed na te kijken en door te meten en je te helpen bij het nemen van een beslissing. Ze nemen daar alle aandacht en tijd voor. En voor de controle krijg je tijdig een oproep. Daar hoeven we zelf niet aan te denken. Dat zorgt ervoor dat wij klant blijven. En voor de prijs die je ervoor betaalt hoef je het zeker niet te laten; gezien de tijd, aandacht en service die ze bieden is het meer dan waard.
Top opticiens met top service!
Goede service en je wordt plezierig geholpen. Mooie monturen en veel keus.
Bij Zien en Gezien worden halen ze alles uit de kast om een goede bril voor je te vinden. Onze dochter is nu 21 en toen ze 2 was kreeg ze haar eerste bril bij Arno. Inmiddels draagt ze naar volle tevredenheid al weer jaren contactlenzen. Ze wordt altijd prima geholpen bij Zien en Gezien worden.
Ik zelf heb jaren contactlenzen gedragen, maar door allerlei lichamelijke klachten kan dat niet meer. Het traanvocht is te slecht. Vandaag heeft Guido mijn derde bril voor mij gevonden. Het was een lange zoektocht, maar het is gelukt! Doordat ik een smal gezicht heb, zijn de meeste brillen te breed. Omdat ik het niet echt leuk vind dat ik een bril moet dragen, wil ik wel graag een leuke en bijzondere bril. Ik denk dat dat met de hulp van Guido en de rest van het team prima gelukt is! Guido heeft speciaal voor mij een bril gezocht die past bij mijn gezicht en leuke kleuren heeft. Bedankt!
Ben er terecht gekomen op advies van mijn oogarts. Door veel oog operaties ben ik dan uiteindelijk bij Zien en Gezien Worden terecht gekomen voor het aanmeten van contactlenzen. Uiteindelijk Is me uitgelegd waarom men mij geen zachte contactlenzen meer wilde aanmeten en zo dus harde lenzen laten aanmeten en nadien ook een verte en zonnebril op sterkte. Heb al verschillende mensen naar hen toegestuurd want ben zelf een zeer tevreden klant en de service staat er hoog in het vaandel.
Ik ben Wilma Bouwmeester van Stap voor Stap Uitvaartbegeleiding. De bril die ik nu op mij neus heb draag ik al bijna drie jaar. Dagelijks krijg ik nog complimenten op mijn bril. Ook de vraag " mag ik u vragen waar u die mooie bril gekocht heeft" is mij al meerdere keren gesteld. Als uitvaartbegeleider adverteer ik regelmatig. Er zijn mensen die mij aanspreken omdat zij mij herkennen aan mijn bril. " Kan het kloppen dat ik u in de krant zag staan, u heeft toch uw eigen uitvaart onderneming. Zo werkt een mooie bril voor beide partijen positief. Ik heb jullie visitekaartjes altijd in mijn tas!. Zien en Gezien worden dank jullie wel!. Vakmanschap is Meesterschap.
Heb jullie FB gedeeld, vind jullie zaak super, vooral de kennis en klantvriendelijk spreken mij erg aan.